Skitnödiga kunder

Nu tjatar jag om mina kunder igen. Men den här bara måste ni höra. Har blivit en klassisker på våra personalfester. Vi dricker skrattar och gör nästan på oss när vi tänker på vad som hände en gång..
...äldre gubbe, modell stenåldern kommer in, uträttar sina ärenden såsom spel och dyligt.
Plöstligt börjar hans ena ben skaka, han liksom står där och shakar loss med ena benet.
Gabardinbyxorna fladdrar till och ut rullar en bajskorv. Rakt ut genom ena byxbenet. Gubbfan låtsas om ingenting.
Vi håller på att dö av skratt bakom disken. Skitlukten bränner i näsborrarna.
-Va fan gör vi nu?
-Ja, jag tar det inte. Då får ni plocka spyor också.
-Jamen, ser ni, gubbfan bara går, som om inget hänt.
Nåväl, frivillig kollega plockar fram ett gäng kassar. Trär i händerna och samlar upp korven. Under tiden ligger vi andra skrattande med magknip bakom disken.
Efter den incidenten fick jag iden om att sälja "SKITbra andelar med toarulle på köpet". Sålde skitbra!
/Mamman




Kommentarer
Postat av: Renee

Helt otroligt! Måste ha varit en konstig upplevelse, nästan så man skulle tro det var dolda kameran.

2010-03-17 @ 08:16:34
URL: http://reneemari.blogg.se/
Postat av: Kadri

vilken gubbe. jag skulle aldrig plockat upp det.

min kompis berättade att när hon jobbade i myrorna var det en liten kille som gick o bajsade lite här o där o mamman lossades som inget

2010-03-18 @ 12:34:49
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0