Myror i brallan

Nä..inte direkt, men myrjävlarna har hittat till mitt hus. En kommer gående i soffan en annan uppe på väggen. Några springer omkring under bordet, å en stackars sate har tagit sig in inuti mitt bord. Ett fyrkantigt glas/träbord med lådor. Därinne sprang den idioten omkring. Hur fan orkar dom? Förstår att de har dåligt med käk ute nu, men vaddå, i mitt vardagsrumsbord, bland mina stenar, snäckor och böcker. Försök tugga i dig det!! Ha ha, din jävla lilla myra.
Ikväll har jag skurat som satan, putsat och dammsugit. Förstört alla myrvägar. Har förstått att det är spejare som är ute för att kolla läget. Men sorry grabbar, jag har inget jävla myr-McDonalds här.
Å skulle de inte ge med sig nu, då blir det myrkrig, inte myrornas krig, utan myrkrig.
Ska köpa hem varenda jävla gift jag kan hitta!!
Gonatt!/Mamman

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0