Valborg ikväll..

Heej!
Det var länge sen jag bloggade här! Dottern är i farten!
Ja som sagt, det är valborg idag! Vad gör ni ikväll?
Har sprungit efter killar på stan och bett dom köpa ut eftersom min utköpare dissade mig. Tillslut fick man ett Ja av några blattar! 
Haha blattar kan man alltid lita på! Om man är blondin.... ;)

Eller oj...Lovade ju mamma att bara dricka oboy idag... Får se hur de blir med de..
Men jag kan faktiskt berätta att detta är första valborgen jag super! Mamma stolt nu?
Förra valborgen låg bästis och jag och kollade på stjärnorna hela natten i skogen. Året innan de tältade jag och några kompisar i skogen, Jaha... Valborg = skog? 
Inte denna gången!
Men nåja, nu ska jag ut och göra Mamma orolig! Mohaha

/ Dottern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0