Pedofiler pengar och nattsteg

Steg steg. Jag går och går och går. Likafan är mitt lag på jobbet sist. Ja, just det sist! Men vafan, mitt mål är att gå, men sen kommer så mycket i vägen.
Som igår, föreläsning av Tommy Söderberg, den gamle landslagstränaren. Då bara satt jag. Satt, satt och satt. Men det han levererade var värt att sitta still för. Lysande föreläsare!
Väl hemma dök Shabby Chic dottern upp. Här skulle deklareras! (Jag som tänkte GÅ. Mina steg var tar ni vägen??). Så fram med papper, pennor, datorn och efter en del svordomar och en ganska ok miniräknare, så vips hade vi fixat 10000:- tillbaka på skatten!

När hon väl åkt, framåt halvelva, fick jag på mig skorna och ut. Stegen. Ut i min lilla by. Men här har dom slängt ut en pedofil, så jag gick fort som satan och tittade mig omkring hela tiden. Inte en kotte ute. Men sen kom jag på att jag är ju 45+ så han är nog intresserad av mig. Saktare steg..

/Stegmamman

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0