Spyplockare och negerbartender

Mina barn ska jobba som spyplockare och negerbartender på lördag.
Stor 40-årsfest på gång. En bror som fyller år och ska ha Afrika/Safari tema. En familj som är besatt av Afrika tänker ni. Men så här ligger det till, en åker dit för att skjuta ihjäl så många djur som möjligt och betala dyrt för det. Medans en annan(typ jag)åker dit med resväskor fulla med kläder, skolmaterial och förnödenheter. Alltå, en ger och en tar.
Festen då. Bloggdottern ska få afroperuk och negerfärg och kommer stå i baren och sälja drinkar som heter Bongo-tongo, Serrecunda-yammi och Africa Surprice.
Svärsonen blir dj med bongotrummor och tropiska ljud i högtalarna. Äldsta dottern kommer servera palmvin som välkomstdrink.
Men är det inkomster så är det utgifter. Avfallet. Toan. Spyorna.
-Jag kan!, sa yngsta dottern, och sken som en sol. 100:- för varje spya, så fixar jag det!
Vad jag nu misstänker, är att de kommer samarbeta "fyll den djävlen, han spyr snart".  Återstår att se hur detta utspelar sig.
Vi har en morfar på festen också, planen är att klä ut honom till negerkung, men än har han inte riktigt gått med på detta. Ännu..
/Mamman

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Shitpaper hahaahaha gillar erat bloggnamn! xD

2010-03-03 @ 10:56:27
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: amalia

Hahah! er blogg är så rolig !! xD

2010-03-04 @ 12:15:17
URL: http://amaliarasmusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0